ADA HANTU

ada hantu
Weh, aku tertipu weh! Aku tertipu!
 
Aku ingatkan filem ni macam filem-filem seram klise Malaysia (kau faham kan maksud aku?). Dah lah poster sendu semacam (Ampunnnn..). Tapi…
 
Rupa-rupanya ada PLOT TWIST! Hahahahahah..😆
Plot twist dia aku boleh katakan bijak sebab dia gunakan benda yang sering berlaku, tapi dengan sentuhan unik dan menghiburkan!
 
Jangan terkejut, filem ni mendapat BANYAK pujian daripada pengkritik tegar dalam FB! Disebabkan aku tertanya-tanya, maka gigihlah aku tengok.
Filem ni ringan je. Untuk tontonan santai.
Filem ni juga disusun secara 3 lapis.‼️
 
Lapisan pertama, aku rasa macam..
Apoooo bosannya.‼️
 
Lapisan kedua, aku rasa macam..
Alaaa tak seram pun
Tapi..‼️
Masuk lapisan ketiga.
 
 
Nah, PLOT TWIST! Aku rasa ni plot twist paling lama dalam filem tempatan! Hahahahahaha..
Dan.
Lepas dah tahu plot twist tu, bolehlah kau cuba tonton sekali lagi untuk bayangkan penyebab-penyebab setiap adegan tu. 😆
Tahniah untuk Hairul Azreen selaku pengarah.
Dan.. Untuk Zahiril Azim, memang tak boleh disangkal lakonannya.
Silakan tonton di Disney +Hotstar!
Sumber imej: Malay Mail
{{ reviewsOverall }} / 10 Users (0 votes)
Rating0
What people say... Login to rate
Order by:

Be the first to leave a review.

User Avatar User Avatar
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

This review has no replies yet.

Avatar
Show more
Show more
{{ pageNumber+1 }}
Scroll to Top