EAT BRAINS LOVE (2019)

EAT BRAINS LOVE (2019)

Bagi aku yang peminat zombie rasanya filem nie boleh lah diabaikan oleh zombie addict yang lain.. tapi nak layan boleh jer.. Dengan genre horror + romance dah boleh agak camne. Dah tu ada pulak di selit aksi 18sx yang tak perlu ada pada filem zombie biarpun aksi tu tak keterlaluan. 

Yang pelik atau kelainan nya zombie dia boleh pulak berubah macam manusia biasa, kalau cedera pun boleh pulih back to normal macam Wolverine.. kejap zombie kejap manusia camtu lah…
 
Oh yer lupa untuk watak utama nya Jake dan Amanda yang tetiba berubah menjadi zombie semasa mereka tengah rehat di sekolah.. ramai juga dikokak nya. Mereka ni kemudian nya diburu orang kerajaan yang mempunyai kuasa psikik… Semakin pelik… layan kan ajer ????
 
Personal Rating : 6/10

{{ reviewsOverall }} / 10 Users (0 votes)
Rating0
What people say... Login to rate
Order by:

Be the first to leave a review.

User Avatar User Avatar
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

This review has no replies yet.

Avatar
Show more
Show more
{{ pageNumber+1 }}
Scroll to Top